Gone fishin'

Ja, man kan ju tro att jag har försvunnit från cyberrymnden när jag inte har gett i från mig något livstecken. Men så är inte fallet. Jag har varit på väg att lägga upp inlägg flera gånger, men helt enkelt glömt bort det. Sorry. För det finns ju så mycket som har hänt den senaste tiden. En sak som är jätteviktig att ta upp är ju att U21-laget gick och tog EM-Guld i fotboll. Det var stort. Får säga GRATTIS i efterskott till killarna. USA's nationaldag har också seglat förbi och även så har Allsång på Skansen dragit igång. Sen har jag ju missat en hel del också förstås. Men trots allt i denna frånvaro har vi äntligen fått sommar i Sverige med temperaturer upp emot 30 grader. Tropiknätter har också förkommit. Fast endast två. Men ändå. Hade möjligheten att få besöka en väns lantställe i skärgården under helgen och hämta krafter. Båttur, grillning och bara vara. Livskvalitet. Hoppas du har en bra sommar och får njuta av värmen. Ha det gott tills vi hörs igen.
Kram

Kommentera här: