Livet snurrar på

Sorry. Ibland undrar jag var tiden tar vägen... Tänk att få en dag extra, dvs 24 timmar. Skulle kunna få så mycket gjort då, som jag inte hinner med i en vanlig sjudagars vecka. Men, men. Nu är jag i alla fall här igen.
Har ju hänt en hel del den senaste tiden. Surströmmingspremiär på Sturehof med glada vänner och trevlig underhållning. Min bror och hans familj har varit på besök. Fullers har haft en provning med öl och mat i kombination. Champagneprovning med Bollinger. Mat och dryck i kombination med Bollinger. Blending av vin tillsammans med vinmakaren på Gato Negro. Förhandsvisning av Let's be cops. Och så vidare. Har varit en hel del roliga och trevliga aktiviteter. Kan varmt rekommendera Let's be cops, som har premiär den 12 september. En underbart underhållande film som ger många garv. Roligaste filmen som jag sett på länge.
I dag ska jag lära flera av mina vänner att sabrera. Solen skiner och temperaturen är runt 20 grader, så det lär bli en toppenbra dag.
Ha en fortsatt bra helg.


Kram

Kommentera här: