Blickar tillbaka

Hur var då 2013? Rätt bra, tycker jag. Det började bra med en snabbis till USA. New York, Las Vegas, San Francisco och Napa Valley. Inte helt fel. En härlig resa som jag sent kommer att glömma.
Jag har fått varit frisk i stort sett hela året, vilket känns mycket bra.
En lång och härlig sommar med mycket sol och en lång höst som inte är slut ännu. I går kom egentligen den första snön. Så i dag känns det lite burrigt där termometern visar på +-0.
Har konstaterat att kokosolja är en superhit. En tesked i mitt te varje morgon har fått mig att må ännu bättre. Fast den ska vara kallpressad. Vilket är mycket viktigt. Bättre värden och en härlig feel-good-känsla. Prova det om du inte har gjort det förut.
Ser nu framåt mot ett ännu bättre år. År 2014 ska bli ännu bättre. Så när vi lämnar Ormens år den 30 januari och träder in i Hästens år, hoppas jag att det har mycket bra att erbjuda.
Ha en trevlig helg.

Kram

Kommentera här: