Mitt Kök

Oj, long time no see... Vet inte vart tiden tar vägen, men helt klart är att jag inte sköter min blogg som jag egentligen ska. Ja, ja. Men nu är jag i alla fall här igen.
Har hänt en hel del den sista tiden. Inget dramatiskt eller fantastiskt, bara en hel del.
Var ute en sväng på Stockholmsmässan i helgen när Mitt kök och Allt för Hälsan fanns på plats. Yogan kommer allt mer och vi blir mer hälsosamma, tog jag in på hälsomässan. På Mitt Kök minglade jag mest runt och provade en och annan trevlig champagne. Hann även sabrera två gånger.
Var förbi Skansen en sväng i förra veckan och besökte Glasbruket och hälsade på djuren. Har även hunnit bli en hel del promenader på vårt natursköna Djurgården som än så länge är snöfritt.
Ha en fortsatt bra söndag och en ny härlig vecka.

Kram

Kommentera här: