USA

Har konstaterat att alla amerikaner inte är feta och att de heller inte bara äter Mac Donalds, efter mitt studiebesök i New York. En sak konstaterade jag i alla fall och det var, vilket jag också trott, att byggnaderna är väldigt höga. Bodde på halva hotellet, dvs på 23'dje våningen av 46. Hann även konstatera att de har bra Kobebiff i New York. Att flyga första klass var inte heller fel. Jaquart var deras huschampagne, som faktiskt är riktigt god.
Kan också konstatera att det är varmare i Las Vegas. Sol och 16 grader är inte helt fel. Har blandade känslor för Las Vegas, spelarnas stad som aldrig sover. Lite over do it och too much är min sammanfattning. Hotell med kanaler där man kan åka gondol. Häftigt fast lite too much. Här kan man prata om stora byggnader. Enorma helt enkelt. Besökte New York, Monte Carlo, Planet Hollywood och Venezia. Enorma byggnader där jag knappt hittade ut. Lär nog aldrig träffa på liknande byggnader igen.
Las Vegas show kan jag rekommendera. Med mycket glitter och glamour.
 

Kram

Kommentera här: