Simkort

I dag har jag gjort det. Mmm, och jag är så nöjd över mig själv. Inte köpt/kört en BiB, dvs Bag in Box eller Bragd i Berlin. Jag har helt enkelt köpt ett årskort på simhallen. Hur länge har jag dragit på detta? Ja, jag har nog inte varit i simhallen på minst tre år. Och jag som tidigare mer eller mindre var som en delfin i vattnet. Är så stolt över mig själv att jag äntligen kommer att ta upp simningen igen.
Grattis säger jag till svenska landslaget i fotboll som gjorde en BiB i går. Det vill säga en Bragd i Berlin. Från att ligga under med 0-4 på bortaplan, till att reducera till 4-4 i andra halvlek är en stor bragd. Grattis. Bra jobbat. Tack Zlatan och alla ni andra.
Bifogar en liten ölbild från julölsprovningen med Spendrups i veckan. Fick prova många goda öl och längtar redan till jul då de ska intas.

Kram

Kommentera här: