Goda öl

Just nu känns det som att öl är den dryck som jag inte vill vara utan. Efter att ha gått på mässan Sockholm Beer & Whisky Festival i torsdags och provat flertalet goda öl har jag fått mersmak.
Drygt 100 guld-, silver- och bronsmedaljer delades ut på mässan. Några av mina favoritöl fick motta medaljer för deras goda öl. Bland annat Nils Oscar's Celebration Ale, Coast to Coast från Oppigårds Bryggeri, Bryggmästarens Specialedition Smoked Malt (Åbro Bryggeri) samt några till.
Fast min största favorit var ändå ölen från Nögne Bryggeri i Norge, som jag återigen var tvungen att prova i helgen. Hur har jag kunnat missa denna välbalanserade öl? Det övergår mitt förstånd. Men samtidigt är jag glad att jag har hittat den.
Stockholm bjöd annars på ett soligt höstväder i helgen.
Ha en bra vecka.

Kram

Kommentera här: