Zlatan Augustpriset?

Har ju tidigare erkänt att jag är helt såld på Zlatan sedan många år tillbaka. Känns som att jag nu har fått utdelning, efter mitt tjat, efter hans senaste matcher... Tror ingen är oense med mig i dagens läge, att Zlatan är en legend, en spelare som kommer och gå till historien.
Nu kan han till och med roffa åt sig Augustpriset med sin bok "Jag är Zlatan Ibrahimovic´ : min historia" skriven av David Lagercrantz också.
Vi får väl se vad som händer. England hyllar honom, Frankrike hyllar honom "När det gäller effektivitet finns det ingen som han i Frankrike.” Skribenten Dominique Sévérac tar ytterligare ett steg och jämför Zlatan med en maskerad hämnare. "Det finns PSG och PZG, med ett Z för Zorro eller Zlatan, vilket betyder ungefär samma sak. PSG är ett ordinärt lag, PZG har mer själ och framför allt ett extra geni”
Zlatan kommer bli/är en av de bästa spelarna i världen :)
En en sak är i alla fall klar... Han är världsbäst.
Har annars haft en soft helg, med aw, promenader, pubbesök med mera.
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll.
 

Kram

Kommentera här: