Hattrick i Milan

I går hände något otroligt, vår svenske Zlatan gör hattrick i sitt Milan, vilket är den första gången som detta händer i det italienska laget. Tre mål efter 34 minuter in i matchen, inom loppet av 14 minuter. Helt otroligt. Zlatan är helt fantastisk, vår bäste fotbollsspelare någonsin. I love him.
Helgen har annars varit bra. Utgång på fredagen med aw på både Tysta Marie och Café Opera, därefter Sturehof och Noppes.
I går grundade jag med en gulasch tillsammans med ett glas Sauvignon Blanc på Tysta Marie innan den sanslösa fotbollsmatchen Palermo-Milan, där slutresultat blev 0-4. En rysarmatch där Zlatan verkligen var på topp.  Hans i särklass bästa halvlek.
I dag söndag intar jag en kopp te bestående av tesorterna Vintersaga och Livslust innan jag ska ge mig ut på en promenad i vår vackra huvudstad.
Blev tyvärr inte något Vasalopp för mig i år heller, men många andra har en solig tur från Sälen till Mora i dag.
Ha en fortsatt bra söndag.


Bild över Stockholms skärgård från förra helgen

Kram

Kommentera här: