Stockholm Marathon i regn

Är glad att jag inte hade anmält mig till Stockholm Marathon i år heller. Led verkligen med de ca 20 000 löpare som ställde upp denna dag. Att springa 4,2 mil i regn och i en temperatur på fem grader en junidag är inte vad jag skulle längta efter. Beundrar de som lyckades ta sig i mål. Bra jobbat. Vann gjorde en man från Jordanien på tiden 2.19.16 och bästa svensk kom på femte plats. Grattis.
Vet inte om jag ens skulle gå ut i dag om jag var hund. Detta trista, regniga väder med en temperatur på fem till sex grader är inte acceptabelt en junidag. Så i dag blev det att sitta inne.
Förhoppningsvis kommer sommaren snart tillbaka.
Var även förbi och tittade på Christer Sandelins utställning i veckan. Två legender i en, det vill säga David Bowie och Christer Sandelin. Bra och snyggt illustrerat Christer.



Kram

Kommentera här: