Födelsedagsfest

Vilken födelsedag och vilken fest. Är helt slut efter allt firande. Inte lätt att fylla jämnt. Tack och lov är det bara vart tionde år. Har blivit ordentligt firad och är supernöjd med allt. Förberedelse för mat, champagne, vin, partytält, bord, stolar, porslin, bestick och glas under hela veckan som avslutades med en hej-dundrande fest.
Fick bland annat en underbar tavla målad av en väninna. Hade önskat mig en röd tavla med vin och kärlek på. Och tavlan blev faktiskt bättre än jag hade trott, så jag blev helt tårögd. Helt fantastisk. Även ett sabreringssvärd låg på presentbordet som jag invigde kvällen till ära. 
Avslutade kvällen på Noppes innan det var dags att nanna kudden.
Tack alla goa underbara vänner som förgyllde min kväll.
I dag, lördag, får det bli vila som gäller.
Ha en fortsatt bra helg.







Kram

Kommentera här: