Tillbaka från Barcelona

Tillbaka från ett soligt och vårlikt Barcelona. Kunde tyvärr dock inte njuta så mycket av denna underbara stad med tanke på att jag fortfarande var krasslig. Men jag fick i alla fall vara tillsammans med min underbara dotter och fira min kära väninna som fyllde 50 år i förra veckan. Så på lördagskvällen var det kalas för en mycket fräsch 50-åring.
Hann även få i mig lite tapas och lite annat smått och gott innan jag var tvungen att lämna ett soligt och varmt Barcelona, 12-15 grader, i går. Vet dock inte när jag har möjlighet att träffa min dotter nästa gång. Förhoppningsvis ska det inte dröja allt för länge.
I morgon är det fettisdagen. Har än så länge hållit mig från att inta denna bulle med grädde och mandelmassa. Troligtvis lär det slinka ner någon i veckan. Brukar ändå bli en eller två stycken per år.
Ha en fortsatt bra vecka.





Kram

Kommentera här: