Oslagbart

Denna vecka har verkligen varit fulltecknad. Jobb, möten, luncher, provningar, fotboll, show osv. En sak som är mycket glädjande är att Sverige har gått vidare till EM genom att ha slagit Holland med 3-2.
Har varit på vinprovningar samt att jag har hållit i en ölprovning under veckan. Har känt mig som en bläckfisk med tentaklerna ute lite varstans. Hann även förbi Akkurat och få i mig en rauchweisse innan jag i går hamnade på Hamburger Börs. Hade biljetter till ”Oslagbart” med Niklas Strömstedt, Pernilla Andersson, Andreas Johnson och Petra Mede. En hattig föreställning som hade kunnat klara sig utan Petra Mede. Skulle nog döpa om föreställningen till ”Lättslaget”, för inte var den oslagbar. Niklas skulle lätt kunna köra en egen show, för han har en otrolig röst och ett brett material. Och Pernilla och Svante Thuresson, som även kom in på scenen, skulle kunna göra en egen show. Gillar ju även Andreas, han har några bra låtar, men inte så att det skulle räcka till en egen show. Den stora behållningen var dry martinin, musikerna och ljudet, utan dem hade jag gått innan showen var slut.
Ska nu ta mig ut på promenad i det vackra höstvädret. Sol och tio grader.
Ha en fortsatt bra söndag.



Kram

Kommentera här: