Tillbaka från Barcelona

Tillbaka på svensk mark efter några dagar i ett soligt Barcelona. Bodde så klart hos min älskade dotter när jag var där. Kul att se var hon bor och var hon går ut på kvällarna. Hade mycket tur med vädret, där termometern stod på 19 grader och solen som lyste från klarblå himmel. Inte helt fel.
Satt på uterestauranger och åt tapas och njöt av tillvaron. Hamnade även på en klubb vid stranden som påminde mycket om Buddha Bar. Soft, sol och bara njuta. Hann även träffa min väninna över en underbar lunch, som sedan flera år tillbaka bor i denna underbara stad.  Skulle gärna tänkt mig vara kvar några dagar till. Men nu är jag tillbaka för avslut på mitt jobb i morgon inför nystart på måndag.
Ha en fortsatt trevlig torsdag och en trevlig helg.





Kram

Kommentarer:

1 Git:

skriven



Vadå nystrt???? Kram/Git

2 Annsan:

skriven

Börjar nytt jobb på måndag :). Berättar mer sen. Kram

Kommentera här: