Hundvakt

Har nu blivit hundvakt några dagar. När barnen är på semester i Spanien så får jag sällskap av en hund. Skönt att ha en kamrat som ser till att jag kommer ut på promenader. Var på en tvåtimmars promenad på Djurgården i dag. Skönt att röra på sig och stretcha ut efter gårdagens gympapass. Hakade nämligen på Korpens gympapass på Gärdet i går. Härligt och välbehövligt efter en sommar med mycket god mat och mycket gott att dricka. Blev afrikansk dansinspirerad gympa. Något som min kropp behövde. Ska försöka bli lite bättre på att röra på mig. Nu när jag fått igång träningen siktar på att vara med på nästa gympapass på söndag och även ta några långpromenader i veckan.
Prideveckan är i full gång och huvudstaden är gayinspirerad. Tänkte gå ner till Kungsträdgården på torsdag och se när 27 artister intar scenen. Men fram till dess ser det ut att bli en lugn vecka. Ha en fortsatt bra vecka.



Kram

Kommentera här: