Stolt mamma

I dag var jag på stan och shoppade med min dotter. Solen sken och höstlöven sprakade i rött och gult på träden. Kungsträdgårdens uteserveringar var fulla med solglasögonbeprydda lördagsglidare som satt och sippade på ett glas vin eller en öl i solen.
Blev några stövlar och lite småsaker innan vi begav oss till sushi-restaurangen vid Östermalmstorg. Min son anslöt vid Östermalmshallen innan vi tillsammans intog en god sushi-lunch på Östermalms bästa sushi.  Kändes mycket bra att sitta mellan mina underbara barn och ha en avslappnad lunch i deras närvaro. Kan inte påstå att vi direkt hinner umgås så ofta alla tre. Så jag kände mig väldigt stolt över att ha mina underbara barn omkring mig.
Var bjuden på födelsedagsmiddag hos en gammal vän på kvällen. Var femton tappra vänner som anslöt oss till denna middag som hans fru hade stått och förberett hela dagen. Blev avokado med skagenröra till förrätt, Boeuf Bourguignon till varmrätt och fruktsallad till dessert. Så jag kan säga att jag var mycket nöjd med dagen.



Kram

Kommentarer:

1 luffi:

skriven

tackar!! hoppas du får en fortsatt super bra söndag!! kram

2 Anonym:

skriven

Tack det samma :)

Kram

Kommentera här: