Varierande helg

Lämnade landet i morse när termometern stod på -6,7 grader. Åkte ut en sväng i går för att få balans på min helg. Kändes skönt att få inandas lantluft istället för ångorna från whiskyprovningen i lördags. Hade självklart en mycket trevlig whiskyprovning med min guru Anders på Ölbaronerna. Alltid lika trevligt och givande att gå på hans provningar. Blev allt från rökiga Laphroaig till milda Auchentoshan samt även min favorit, Highland Park. Så jag var mycket nöjd med provningen och kvällen.
Min lediga fredag blev lite i träningens tecken samt mat- och vin med väninna. Tog en riktig långpromenad runt hela Djurgården samt runt i Gamla Stan. Hann även få i mig en öl längs vägen som senare slutade hemma med väninna med kycklingwok och vin. Löste ett och annat världsproblem innan det var dags att nanna kudden.
Så jag kan säga att jag har haft en väldigt blandad helg med diverse olika utsvävningar. I dag ny vecka med diverse kommande upptåg. Kommer att rapportera under veckans gång.
Ha en bra vecka.



Kram

Kommentera här: