Sportvecka

Denna vecka är en riktig sportvecka. Elitserien har slutspel, Allsvenskan är igång och Champions League-matcherna spelas om vart annat. Tyvärr gick det ju inte så bra för mitt Färjestad i kvartsfinalen. Förlust mot Skellefteå. Så förra årets svenska mästare får ett långt sommarlov och får se till att ladda inför nästa säsong istället. Frölunda får också slå följe i Färjestads fotspår efter gårdagens match mot Linköping. Nu väntar semifinal mellan Djurgården-Linköping och HV71-Skellefteå i morgon.
I kväll går kvartsfinalen i Champions League, Arsenal-Barcelona. Min son håller på Arsenal och jag själv håller ju självklart på Barcelona. Kommer att bli spännande. Ska Barcelona gå vidare och eventuellt bli mästare även i år? Ja, vi får väl se. Håller tummarna i alla fall för Barcelona.
Grattis säger jag till min dotter och hennes pojkvän, som firar tvåårs-jubileum i dag. Starkt jobbat att hålla ihop i två år. Blir en liten överraskning för dem i kväll som jag hoppas ska uppskattas. Avslöjar inget i nuläget.
Ha en fortsatt bra dag.



Kram

Kommentera här: