Angie Stone

Har inte skrivit på ett tag nu. Kan säga att det inte har hänt så mycket. OS har varit och Sverige kammade hem 11 medaljer, fem guld, två silver och fyra brons. Det häftigaste var nog ändå damernas curling. De tog nämligen guld IGEN, sist tog de guld i Turin för fyra år sedan och nu guld mot kanadensiska curlingtjejerna. Starkt jobbat. Det är inte många som har tagit två guld på raken i OS. Några få finns det förstås. Anette Norberg och tjejerna ska vara mycket stolta.
Var i alla fall iväg på konsert med Angie Stone på Berns på lördagen. Var väl inte riktigt i form, men jag hade ju betalat för biljetten så då kunde jag ju i alla fall gå dit. En otroligt bra konsert. Lilla Angie stod på scenen och underhöll publiken i två timmar. Hade fått en mycket bra plats precis framför scenen, så jag kände mig som en tonåring när jag stod där. När hon avslutade med ”Wish I didn’t miss you” så lyfte sig nästan taket på Berns. Så himla bra.
Ha en fortsatt bra dag i vintervädret.



Kram

Kommentera här: