Sommar-Stockholm

Är så skönt med semester. Prickade tydligen in helt rätt veckor. En värmebölja på uppemot 30 grader och soliga dagar i Stockholm. Sverige är ju fantastiskt sådana här dagar. När jag går upp på morgonen, sätter på en kopp te och intar frukosten på min soliga uteplats, då är det synd att klaga på livet. Känns rätt skönt faktiskt. I dag är det dock lite molnigt, men det är ju bra med en vilodag också. Då kan jag förhoppningsvis få lite uträttat. Skulle behöva rensa lite bland tidningar, kläder och skor. Men vi får väl se vad jag orkar med i dag. Kanske ta en cykeltur på Djurgården för att få lite motion. Fast det är inte helt fel att bara vara också. Att verkligen känna att jag har semester. Vi får väl se vad dagen har att ge. Det är ju än så länge bara förmiddag.
Ha en fortsatt bra dag.



Kram

Kommentera här: