Champagnemingel

Vaknar upp till en solig lördag med Buddha Bar i högtalarna och en tebryggare som brygger några koppar Diplomatblandning. Känner att jag äntligen har återhämtat mig efter förra veckan och är redo för nya upptåg i dag. Har som tur är haft en lugn arbetsvecka, denna vecka, vilket var behövligt efter förra veckans slit. Rundade av gårdagen på Syster och Bror’s champagnemingel innan jag försvann hem i natten. Ett hundratals människor hade anslutit till denna tillställning och självklart var Pol Roger en av champagnerna som jag intog denna kväll. Champagnen flödade i takt till musiken och komikern Måns Möller körde stand-up. Soft och avslappnad stämning på uteserveringen. En riktigt härlig fredagskväll tillsammans med många härliga vänner som förgyllde kvällen.
Jag trodde inte att Robin Söderling skulle vinna semifinalen i går mot Tomas Berdych i Franska öppna. Han låg i underläge i början av matchen så det såg inte lovande ut, men lyckades ändå vända det till vinst. Starkt jobbat. Grattis Robin. Nu håller vi tummarna att han även slår Rafael Nadal i finalen i morgon.
Ha en fortsatt bra helg.





Kram

Kommentera här: