Bra Midsommarhelg

Hoppas du har haft en bra Midsommar. För det har jag haft i alla fall. Hamnade ute på landet på Värmdö tillsammans med trevligt sällskap och en massa god mat och gott att dricka. Badade tom i havet, eller rättare sagt, Östersjön. Fast jag hade ju tagit en bastu innan, så då gick det bra. Annars är jag ju inte för en badtemperatur på 14-15 grader. Kan väl säga att jag är lite av en badkruka där. Firade i alla fall Midsommar traditionsenligt, dvs med sill och färskpotatis, fast utan midsommarstång. Var ute på en båttur och avslutade med en grillning på kvällen med ett passande franskt vin till. Så jag kan erkänna att jag är mycket nöjd med min Midsommar. Hamnade även på en stor fest på Midsommardagen där ett 100-tal människor minglade runt med varsitt champagneglas i sin hand. Musiken ljöd från högtalarna och stämningen var på topp under solens strålar.
Ha en fortsatt bra vecka. Själv har jag tänkt att vara ute och utnyttja solen. Har nämligen semester och vill njuta av det vackra vädret mellan VM’s fotbollsmatcher.



Kram

Kommentera här: