Slut på semestern

Är tillbaka till allvaret igen. Efter en härlig semester på fem veckor så är det dags att sätta sig på kontorsstolen igen. Känns lite ringrostigt första dagen. Man har ju förslöats och njutit av det fina sommarvädret. Kan säga att jag har haft en enorm tur med att pricka in rätt veckor. När jag sen har kunnat varva att både vara i city och på landet så är det en hit. Är verkligen supernöjd med min semester. Ljumma sommarkvällar på bryggan, grillning, goda viner, bad, skärgård, trevligt sällskap, bastu, båtturer, värme, sol, sol och mer sol. Jag har väldigt svårt att klaga då. Men, men, jag får väl leva på minnena och tänka tillbaka på alla härliga stunder som har varit. Hade t o m turen att få se en säl ute i Vindöfjärden som tittade upp över vattenyan en kväll. Men vad är en solnedgång i skärgården... hmm... om inte helt UNDERBAR.
Ha en fortsatt bra vecka.



Kram

Kommentera här: