Superhelg

Har haft en underbar helg. After-work på fredagen tillsammans med underbara väninnor och en massa trevliga vänner samt min bror och hans flickvän. En helkväll med spansk bakgrundsmusik och en hel del vin. Vaknade upp på lördagen och begav mig till källarvalvet i Gamla Stan för ölprovning. Kul att min bror och hans flickvän uppskattade det. Alltid lärorikt och givande att besöka källarvalvet i Gamla Stan. Mina favoriter Chimay och Rauchbier var några av ölen som vi provade. Begav oss därefter till Shogun för en underbar middag med bl a Sukiyaki och Sake. Sen vidare på surpriseparty. Så det blev en riktig partylördag.
I dag söndag sov jag ut innan jag tog riktning mot Gamla Stan. Rökig whiskyprovning stod på schemat. Riktigt gott och riktigt trevligt. Fastande mycket för Smokehead och för den indiska rökwhiskyn. Mycket intressanta smakupplevelser och en blick in i rökwhiskyvärlden.
Grattis Messi, som gjorde två mål av fyra i gårdagens match mot Sevilla och är därmed den första i Barcelonas historia som har gjort 100 mål. Barcelona vann alltså gårdagens match mot Sevilla med 4-0.
I morgon måndag och ny arbetsvecka. Ha en riktigt bra vecka.



Kram

Kommentera här: