Slut på ledigheten

Har lagt mig till med underbara ovanor nu när jag har varit ledig. Har legat och sovit som en tonåring, dvs till 11-12 på dagarna. Så skönt att gå upp ur sängen när det redan är just ute. Tänkte att jag skulle börja smygträna inför morgondagen och kom skapligt i säng i går. Men sov ändå länge i morse. Så det får väl bli att jag kryper till kojs vid nio-tio i kväll för att komma upp kl sex i morgon bitti. 
Låg och tittade på matchen Barcelona-Sevilla i går. Sevilla låg på de första minuterna men sedan så blev det mest Barca som visade framfötterna. Zlatan som började på bänken kom inte in förrän i början av andra halvlek. Men Barca räckte inte hela vägen och lyckades inte besegra Sevilla på hemmaplan. Tack vare Zlatans mål så blev det 1-2. Hade Zlatan kommit in lite tidigare så hade kanske Barcelona vunnit. Men det är lätt att vara efterklok.
Jag tänkte i alla fall vara så klok så att jag ska klä på mig ordentligt och ge mig ut på en promenad på Djurgården i den bitande kylan, -16 grader.
Ha en fortsatt bra Trettondag.



Kram

Kommentera här: