Helg i musikens tecken

Har haft en underbar helg med många aktiviteter. Efter jobbet på fredagen begav jag mig till Gamla Stan och Club Jambalaya. After-work med stand-up och mycket musik. Jambalaya underhöll och sjöng med inlevelse och utstrålning. Killarna varvades med stand-up och flera andra musikartister. Gitarrer och munspel förgyllde också kvällen. En lyckad och urmysig kväll i musikens tecken. Killarna i Jambalaya är så duktiga. Så jag ser fram emot deras nästa uppträdande. Gå gärna in på deras sida på Facebook, Club Jambalaya.
Lördagen bestod mest i att handla mat inför min dotters tjejmiddag i kväll. Min lilla tjej fyller nämligen 18 i morgon. Helt otroligt. Stora tjejen. Så det var många matkassar som bars hem i går. Sen iväg på tjejmiddag. Hade en supertrevlig tjejmiddag med god mat och trevligt sällskap. Så när vi rundande av vid midnatt så var jag mycket nöjd med dagen.
Är nu på väg ut på en promenad innan jag ska hem och stå framför spisen för att förbereda middag för åtta tjejer.
Ha en fortsatt bra söndag.



Kram

Kommentera här: