Björn Skifs show

Fick möjligheten att få komma iväg på publikrepetitionen av Björn Skifs show på Cirkus i kväll. Denna show som har premiär på fredag. Och jag kan säga att jag är mycket imponerad av denne snart 63-åriga man som står på scenen och showar som att han fortfarande var 45. Han har sin karisma, utstrålning och DET. Två timmar som showen pågick (utan paus) gick mycket fort. Hans framträdande i a cappella av ”I mörkret med dig” var enastående och ”Härligt, härligt men farligt farligt” (från 1977) på bara gitarrer var riktigt häftigt.  Det enda var att han kunde ha spritt ut låtarna ”Krama dej”,” Hooked on a feeling” (från -74...) och ”Michelangelo” under de två timmarna och inte haft de efter varandra. Han skulle typ ha sparat en till slutnumret eller till återinropen. Men annars är Björn en fantastisk entertainer och sångare. Jag gick med ett leende där ifrån. Kan verkligen rekommendera Björn Skifs show. Var faktiskt så glad så att jag gjorde snöänglar i den pudervita nysnön på Djurgården innan jag kom hem till min lägenhet på Gärdet. Mycket lyckad kväll.
Sov så gott.



Kram

Kommentera här: