Snart år 2011

Summerar det gångna året och räknar ner till det nya. Hoppas 2011 ska bli ett bättre år än 2010. Antagligen kommer det inte bli lika många resor som 2010. Än så länge har jag bara bokat Champagne i april och Bamberg i maj. Fast det lär nog bli en hel del resor även nästa år. År 2010 års resor var ölresa till Prag, champagneresa till Champagne, solresa till Grekland med barnen, solresa till Turkiet med min dotter och vinresa till Alsace. Så jag kan erkänna att jag är mycket nöjd med mina resor under det gångna året. Har även haft en bra sommar och en rätt så ok höst. Fast kontentan av det hela är att jag ska ha ett ännu bättre år 2011.
Nyårslöften? Nej, det blir nog inga i år. Jo, att jag ska satsa mer på mig själv och ha ”Respekt” som mitt ledord.
Ha ett fortsatt bra slut på år 2010 och hoppas att Ditt år 2011 blir bättre. Nu blickar vi framåt och stänger snart det gamla bakom oss. Carpe diem.



Kram

Kommentera här: