Strålande påsk

Solen har nu lyst i två dagar. Känns helt underbart. Det är verkligen vår i luften. Såg t o m den första fjärilen i dag. Tyvärr var det ingen citronfjäril, men jag hoppas på en fin sommar ändå. Man får kanske inte alltid vara så skrockfull.
Överraskade min dotter och hennes pojkvän med ett besök på Absolut icebar på deras två-års-jubileum. Vilket var mycket uppskattat. Har inte själv varit där på ett tag, inte i alla fall sedan de byggde om. Men jag får ta det en annan dag istället. Begav mig istället till O’Learys för att se Barcelona spela oavgjort mot Arsenal. Zlatan var verkligen i toppform. Han hann och sätta två mål innan han blev avbytt mot Henry. Slutresultat 2-2.
På torsdagen blev det en sväng förbi Akkurat där en och annan rököl slank ner innan det var dags för hemgång. Mycket gott.
I går tog jag och min dotter en promenad ut på Djurgården i strålande sol. Avslutade promenaden på Strandbryggan, som öppnade i går för säsongen. Blev två glas rosévin där innan det var dags att bege sig hemåt för att göra middag. I går var det alltså premiär för det första glaset rosévin för denna säsong. Och det lär nog bli en hel del till innan sommaren är slut.
Ha en fortsatt bra påsk.



Kram

Kommentera här: