Rullar på

Ibland snurrar allt på i för hög fart. Känns som att jag knappt hinner med mig själv. I fredags blev det after-work och sedan fotboll på O’Learys. Såg supercupfinalen mellan Barcelona och Sjachtar Donetsk. Zlatan var inte i toppform men lyckades ändå att se till att ha ett stort bollinnehav. Zlatan fick vara med och spela till 81:sta minuten innan han blev avbytt av Pedro. Strax därefter gjorde Pedro och Messi ett mål. Slutresultat 1-0 till Barcelona.
På lördagen blev det en stillsam middag hemma. Lagade i ordning scampi-räkor med paneng-curry, lök, champinjoner, kokosmjölk och thailändsk basilika. Blev supergott. Skönt att bara ta en hemmakväll och bara vara.
På söndagen blev det en långpromenad på Djurgården i solen innan det var dags för middag hos vänner. Man tackar ju inte nej till en Biff Rydberg en söndag direkt. 
Så jag kan lugnt påstå att jag var mycket nöjd med min helg. Fast det är nog viktigt att man stannar upp ibland och tar för sig av kärlek och ömhet. Att man försöker stanna upp i den känslan som Annika Aschberg fick fram så fint i nedanstående bild från vernissaget i torsdags är att rekommendera.    



Kram  

Kommentera här: