Inter – Barcelona

Hade bokat bord på O’Learys i kväll för att se Zlatan besegra sitt gamla lag Inter i höstens hetaste Champions League-match. Men inser att tiden inte räcker till. Fick helt kallt avboka det. Känner att jag faktiskt ibland måste prioritera. Fast jag hade ju gärna sett matchen, men det kommer ju fler tillfällen. Jag tror och hoppas ändå att Barcelona ska vinna Champions League även i år. Inter-tränaren Mourinho lär ha gått vidare och uttalar sig att Eto är hans bästa spelare. Och det kan ju i och för stämma med tanke på att Zlatan har gått över till Barcelona. Så i kväll får både Zlatan och Eto återse sina gamla lagkamrater i troligtvis höstens hetaste match. Självklart så håller jag ju på Barcelona.
Gick in på väderprognosen för Verona och konstaterade att det är 27-28 grader i Italien nu. Så förhoppningsvis så får jag användning av mina sommarklänningar ett tag till. 



Kram

Kommentarer:

1 martine eriksson:

skriven

Hej Ann!



Vad fin du är på alla bilder, vad stor Andrea har blivit och vacker! Hoppas allt bra med dig och dina barn, Andrea och Diedric! Hoppas Diedric kom in på ett bra gymnasium och Andrea har sin pojkvän kvar! Hoppas allt är riktigt bra med dig/Kramar Martine

2 Annsan:

skriven

Hej Martine!



Tack för ditt inlägg och din komplimang :-)

Allt är bara bra med mig. Andrea har kvar sin pojkvän och Diedric kom in på det gymnasiet som han ville. Och själv är jag precis hemkommen från en vinresa i Italien. Så allt är bara bra med oss.

Hoppas allt är bra med er alla.

Kram

Kommentera här: