Vintertid

Kändes skönt att kunna ligga kvar i sängen på söndagsmorgonen och veta att klockan hade vridits tillbaka en timme under natten. Var glad att jag fick en timme tillgodo. Söndagen blev på så sätt riktigt lång. Aktiverade mig under dagen med diverse fixargrejor som jag annars inte hinner under veckorna. Så jag kände mig riktigt nöjd med min söndag.
Någon annan som var nöjd var nog Zlatan och även tränaren för Barcelona. Zlatan var nämligen i toppform i gårdagens match mot Zaragoza. Han lyckades göra två mål och framspel till ett tredje. Zlatans frispark låg på en hastighet på över 100 km/timme från 27 meters håll. Så det var ett rejält tryck i mister Ibrahimovics fotbollssko. Publiken var mycket nöjd när Zlatan gick av planen i den 72:ndra minuten. Applåderna ekade på Camp Nou och Zlatan kan känna sig riktigt stolt efter gårdagens prestation. Slutresultatet blev 6-1 till Barcelona. Keita lyckades göra tre mål och Messi ett. Så man kan säga att det var mycket målrik match.
I dag måndag och ny vecka, dvs en vecka med nya möjligheter. Förhoppningsvis tittar även solen fram någon dag denna höstvecka. Ser i alla fall lovande ut i mitten av veckan om man ska tro på väderprognosen.
Ha en riktigt bra vecka.



Kram

Kommentera här: