Arbetsam vecka

Denna vecka har det varit hur mycket som helst, plus att jag har varit förkyld. Övertid 15 timmar, snorig och hostig. Skulle egentligen ha legat hemma och tagit hand om mig själv. Men är det mycket att göra så får man helt enkelt bita ihop. I alla fall så länge som man inte har feber. Så helgen var mycket eftertraktad. Blev i alla fall middag på fredagskvällen. Melon med proscciutto till förrätt och marinerad fläskfilé med vitlöksstekta champinjoner, bearnaisesås, klyftpotatis och sallad till varmrätt. Vitt vin till förrätten och en röd spanjor till varmrätten. Avslutade med mandelskorpor och Somavite och vaniljvodkamarinerad mango och Limoncello. Var sedan helt slut så jag somnade helt ovaggad.
Vaknade inte förrän vid 10 i morse. Utvilad och piggare. Känner fortfarande att jag inte är helt botad från förkylningen, så det blir att vara hemma och ta det lugnt i dag. Måste ju vara pigg och utvilad till på måndag. 
Tyvärr så ser det inte ut som att Svennis tar över svenska landslaget. Men jag tror fortfarande på honom. Jag tror ändå att han kommer att ta över svenska landslaget. Även om det kommer att ta tid. De svenska spelarna på avbytarbänken lär kanske inte vara purunga när det blir dags. Men vad gör det. Svennis lyckas nog ändå.
Ha en fortsatt bra helg.



Kram  

Kommentera här: