Spikmatta

Ja, nu har även jag trillat dit. Dvs inhandlat den sk "Årets julklapp" nämligen spikmattan. Kan erkänna att jag har gått och sneglat på en sådan ett längre tag, men har inte kommit mig för att slå till. Men så häromdagen insåg jag att även jag var nog lite i behov av en sådan matta, så jag slog till. Invigde den innan jag gick och la mig i går kväll. Och med handen på hjärtat så kan jag säga att jag har sovit mycket gott i natt. Om det berodde på spikmattan eller för att jag var väldigt trött kan jag inte säga. Eller det kanske var en kombination av spikmattan och en kopp kamomillte + min trötthet som gjorde så att jag sov tungt hela natten. Men jag tror att mattan gjorde lite till i alla fall. Fast jag kan erkänna att jag höll på att somna på den. Hur nu det kan vara möjligt. Hmm. Men skönt var det. Så jag lär nog gå och lägga mig med spikmattan flera kvällar framöver. Jag kan verkligen rekommendera ett köp av spikmatta. Ingen dålig investering. Snart i var mans/kvinnas hem.
Ha en bra dag.



Kram

Kommentera här: