Soooool

Hoppas att ni alla har njutit av helgen som jag har gjort. Efter torsdagens utsvävningar så blev fredagen mycket lugn. Inbjuden på glögg och andra after-work på fredagen, men åkte istället hem. Efter att ha suttit på Cadierbaren på Grand Hotel på torsdagskvällen i trevligt sällskap och druckit Pol Roger så var jag ganska mör. Blev inte så många timmars sömn natten mellan torsdag och fredag så jag var rätt slut i fredags. Ville ju också kunna njuta av lördagens fina väder. Plus 10 grader och sol. Helt otroligt. Njöt i fulla drag av en långpromenad runt Djurgården denna soliga lördag.
Så jag kan säga att jag var mycket nöjd med en lugn och återhämtningsbar helg. Har även hunnit stanna upp och reflekterat över vissa frågetecken i mitt liv. Vet inte om jag har löst några MBL-förhandlingar, men jag har åtminstone kommit så långt att jag har insett att vissa saker i mitt liv ska förändras. 



Kram

Kommentera här: