Långhelg

Långhelg. Så skönt. Tiden har dock gått alldeles för fort och jag kan inte påstå att jag har gjort så mycket vettigt. Har inte heller varit så bra väder. Lite shopping och lite utgång har det mest blivit. Så det har varit blandade aktiviteter under denna långhelg. Har även lärt mig hur man uttalar mitt namn på japanska samt hur man skriver det. Kan ju vara bra att kunna. I dag skiner äntligen solen igen. Inte helt fel att kunna bättra på solbrännan.

Inför Champions league-finalen på onsdag, när Barcelona möter Manchester United, så verkar det som att Barca får tillbaka två av sina viktigaste spelare, nämligen Thierry Henry och Andres Iniesta. Så på onsdag håller jag tummarna för Barcelona som förhoppningsvis blir det första spanska lag som vinner en trippel, dvs ligan, cupen och Champions league. Heja Barcelona.

Önskar er en riktigt härlig söndag innan det är dags för en ny jobbvecka.




Kram

Kommentera här: