Rockklassiker 106,7

Internationella kvinnodagen passerade omärkt i går, men något som inte har passerat obemärkt är att Jonas har gått över till Rockklassiker 106,7. Tror du jag blev glad i morse när jag slog på Rockklassiker och hörde Jonas underbara stämma strömma ut genom högtalarna. Har faktiskt varit lite orolig att jag inte skulle få återuppleva hans reptilsnabba tunga igen. Men nu kan jag andas ut. Jonas kommer åter igen att förgylla min morgnar. Kan livet bli bättre?
Vi diskuterade även Jonas på 50-årsfesten i lördags. En kvinna berättade då att även hon hade skrivit mail till Jonas. Jag kunde då berätta för henne att hon bara behövde byta kanal till Rockklassiker. Och hon sken upp med en gång.
Så jag har gått från soft vinyllyssnare med ABBA, Lisa Stansfield och Elvis till rockare med U2, Billy Idol och Red Hot Chili Peppers. Men vad gör man inte för att vakna till liv på morgonen med radions bästa radiopratare.
En annan sak som också gjorde mig glad var att Färjestad slog Brynäs borta i den tredje kvartsfinalen, så ställningen är nu 3-0. Heja Färjestad.

Kram

Kommentera här: