Män som hatar kvinnor

Wow, vilken helg. På fredagen så såg jag till att bänka mig tidigt på ostronrallyt. Fick i mig 17 stycken plus några glas champagne. För att därefter bege mig till Östermalmshallen. Där fick jag i mig en halv hummer med ett glas Chardonay plus några glas Riesling. Sen vidare till Sturehof där det blev några till glas vin innan hemgång. Så man kan säga att det blev en riktig helkväll.

I dag lördag var det först frissan, sen bio "Män som hatar kvinnor" och sen middag på Café Operas bakficka. Filmen var underbar. Jag tycker verkligen att de har fått med bokens innehåll på ett bra sätt och Noomi Rapace är lysande i rollen som Lisbeth Salander. Efter bion blev det Biff Rydberg på Caféets bakficka, champagne på nya Collage och drinkar på en annan krog. Så jag var rätt slut innan jag tog en taxi hem. I morgon söndag och vilodag. Jag är glad att jag inte anmälde mig till Vasaloppet i år heller.




Kram

Kommentarer:

1 Jenny Sellsve:

skriven

Är musslor verkligen gott?:O

2 Annsan:

skriven

Ostron är jättegott. Smakar inte så mycket mer än saltvatten. Det är mer känslan som gör att det är så gott. :-)

Kommentera här: