Hellyckad helg

Är mycket nöjd med min helg. Har fått med det som jag mår bra utav. Fredagen var mycket lyckad och lördagen löpte på bra. Såg schlagerfestivalen i går och blev väldigt förvånad att Malenas "La voix" blev den som får representera Sverige i Moskva. Inte riktigt vad jag hade tippat. Trodde nog att EMD eller Måns skulle få åka till Ryssland.  Men vad vet jag. Schlagerfestivalen är inte vad den var förut. Eller schlagermusiken är inte vad den var förut. Men vi får väl se hur det går i Moskva. Tror nog att min grekiska kompis Sakis Rouvas kommer att få en bättre placering än det svenska bidraget.

I dag var det vår i luften. Snön börjar försvinna, vårfåglarna kvittrar i buskarna, tulpanlökarna har kommit upp i rabatten och lukten av blöt asfalt tränger sig in i näsborrarna. Äntligen så går det mot rätt håll. Alla välkomnar vi väl våren.

Var i dag och testade "Bodybalance". En träning som är en blandning av yoga, tai chi och pilates. Kan nog säga att det inte riktigt är min grej. Det låter bra, men i och med att jag är lika vig som ett kassaskåp så jag hade vissa svårigheter att utföra vissa rörelser. Så jag kommer nog inte att ta till mig denna aktivitet. Fortsätter istället med min vatten-qigong och akupunktur.

Ha en bra vecka.




Kram

Kommentera här: