Häger på plats

Förstår inte varför jag har varit så trött den här helgen. Kan det bero på någon släng av vårtrötthet. Skulle göra så mycket, men somnade bara. Kunde inte ens hålla ögonen öppna för att se Sverige spela 0-0 mot Portugal. Isaksson hade tydligen varit lysande i mål som höll nollan. Så förhoppningsvis så har jag genom mitt  sovande laddat batterierna i helgen inför en ny arbetsvecka.

Tog mig i kragen i dag och gav mig ut på Djurgården på en ca två-timmes långpromenad längs Djurgårdskanalen. Var välbehövligt. Konstaterade att hägrarna var tillbaka vid fågelsjön och att alla topplägenheter var upptagna i träden. Så om du är häger så är det ingen idé att rikta näbben mot Isbladskärret, för där är det fullt, utan du får helt enkelt leta efter någon icke lika fashionabel boning.

Hann även med ett pass Body Balance i dag också. Var ju lite tveksam förra gången som jag prövade på det. Och kunde i dag konstatera (man måste ju ge saker och ting två chanser) att detta verkligen inte är något för mig. Men det var i alla fall skönt med en bastu efteråt.

Ny arbetsvecka i morgon och nya tag. Önskar dig en bra vecka och att våren snart kommer att komma på allvar.




Kram

Kommentera här: