Skolavslutning

Så var det då dags för min son att även han sluta på högstadiet. Förra året gick ju min dotter ut. Har blivit en och annan årlig avslutning som jag har varit på i Oscarskyrkan. Alltid lika mycket folk och många gamla kända från barnens tidiga skolår. Känns som att man är på en mingelfest när man glider runt och hälsar på alla. Var i alla fall en trevlig skolavslutning i kyrkan, trots att regnet duggade lätt under den kyrkliga cermonin.

Hamnade sedan på kvällen på förhandsvisning av "Proposal". En komedi med bl a Sandra Bullock, Ryan Reynolds och svenska Malin Åkerman i. En trevlig och lättsam film med en hel del skratt. Från en kärleksaffär på kontor till familjemöte i Alaska. Mycket varm och härlig film som jag kan rekommendera. Den har premiär på en biograf nära dig den 24 juni. Avvek dock från efterfesten. Kände att jag behövde hem och få min skönhetssömn.




Kram

Kommentera här: