Efterdyningar

Hmm. Det känns att jag fyllde år i går. Som tur är så är det bara en gång om året. Kan inte påstå att jag är pigg och alert i dag. Blev firad av mina barn och av Andreas pojkvän Mike. Intog middag på Ulla Winbladh med Champagne, Amarone, Calvados och Margerita. Så det gör sig kännbart i mitt huvud i dag. Tycker nog dessvärre att restaurangen har chanserat lite. Har smakat bättre Biff Rydberg på andra ställen och saknade en äppelchutney till gåslevern. Men vi hade i alla fall jättetrevligt och det var ju huvudsaken.

Hade ju tänkt börja packa och så i dag. Men i och med att jag mår som jag gör, så blir det nog bara en film i soffan istället. Inte många dagar kvar tills att jag ligger på en solstol med en bra bok i handen. Kommer bli så skönt att komma bort från detta regnväder. Börjar förstå mer och mer att jag valde rätt helg att åka till Sandhamn. Fler sådana helger.




Kram

Kommentera här: