Blodomloppet

I dag när jag vaknade så undrade jag varför jag hade anmält mig till Blodomloppet. Var det för att mina arbetskamrater tyckte att jag skulle vara med? Ja, ibland har jag nog svårt att tacka "nej". Och när jag tittar på termometern utanför köksfönstret och konstaterar att den står på 11 grader så frågar jag mig samma fråga igen. Why? Jag som inte ens gillar att springa. Tittar ut genom köksfönstret och konstaterar att det t o m småregnar utanför fönstret. Ett sådant där fint och irriterande sommarregn. Funderar på att sätta på min bastu istället. Gå in där och sätta på en chill-out-skiva och bara vara. Kanske ingen dum idé. Det får nog bli så. Helt enkelt ladda batterierna inför starten till Blodomloppet i väntan på att regnet ska upphöra. Det är ju tur att jag har semester så att jag just nu slipper gå ut i detta ruggiga väder.




Kram

Kommentera här: