Puh

Hej och hå. Är rätt trött nu. Har varit en hektisk helg och en fullbokad måndag. Puh. På lördagen så åkte jag och tre tjejer iväg på en Östersjökryssning. Kul och inte så lugnt som jag hade hoppats på. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt, men det blev inte riktigt så. Blev några drinkar innan sängdags, frozen strawberry daiquiri, bloody Mary och även någon öl innan huvudet hamnade på kudden på morgonkvisten. Trött och slut på söndagen. Vilade på däck i solen innan vi var framme i Stockholm.
I går var det upp klockan halv 5 för att bege mig till Sergel Plaza där det var samling för alla caddies innan avgång mot Kevinge golfklubb. Där Jarmo Sandelins Paf Charity Golf gick av stapeln. Iklädda caddiekjol, pikétröja, keps och vita skor intog vi vår utsedda spelares golfbag och begav oss på en fyra timmars runda. Gick caddie åt Daniel Fornstam. Som tur var så kunde han själv ta ut vilka klubbor som skulle användas. Kanske enklare för honom än för mig med tanke på att han tidigare har varit golfproffs. Hade i alla fall en underbar dag på golfbanan. Fick även utbyta några ord med Hugh Grant som också deltog i tävlingen. Så bara det var ju en upplevelse i sig.



Kram

Kommentarer:

1 Alicia Fornstam:

skriven

Daniel Fornstam är min pappa! hihi :)

2 Annsan:

skriven

Hej Alicia!

Kan tänka mig att du är stolt över din pappa. Han var riktigt duktig :)

Kommentera här: