Ny dator

Har nu införskaffat en ny temporär liten behändig dator. Den är så liten så att den knappt inte har något minne. Men den är söt. Helt otroligt vad utvecklingen går fort. Den får t o m plats i min handväska.
Insåg att jag inte hade skrivit något inlägg på länge. Jag tror att jag har tagit en liten semester även från bloggandet. Man får ju passa på att njuta de sista dagarna innan allvaret börjar igen.
Var i alla fall och hämtade ut mina caddie-kläder i går. Ska ju gå caddie på golftävlingen (Paf Charity Golf) på måndag. Ska bli jättekul. På kvällen efter tävlingen så blir det galamiddag, med killar i svart och tjejer i rött. Så jag var och inhandlade en röd cocktailklänning i torsdags. Bildbevis kommer senare. Ser fram emot måndagen.
Har även intagit några goda luncher i veckan och även haft möhippa för en väninna där vi avslutade på en salsa-klubb. Så jag kan ju inte påstå att jag direkt ligger hemma på divanen och äter praliner.
Ha en bra helg.



Kram

Kommentera här: