Ingen egen dator

Ja, vad säger man. Har för närvarande ingen egen dator. Som tur är så kan jag låna min dotters laptop. Vad har då hänt med min laptop? Inte helt fel att bli dränkt i en shiraz från Californien i och för sig... Men det hade känts mer ok om den hade blivit dränkt i en Amarone istället. Då hade den i alla fall fått ett värdigt slut :-). Så nu gäller det att införskaffa en ny dator och köpa nya program. Ja, vad säger man. Har varit nere på stan och tittat på en ny laptop men inte hittat någon. Ska kolla några fler ställen innan jag slår till.
Annars så känns livet mycket bra just nu. Är nöjd med det mesta just nu. Är tillfreds med livet. Min dotter har det bra på Stockholmsveckan på Gotland och min son verkar harmonisk. Och jag mår toppenbra med livet just nu. Kan knappast ha det bättre. Det enda skulle väl vara att min dator skulle fungera då.

Kram

Kommentera här: