Födelsedagsmiddag

I går fyllde min son 16 år. Tänk vad tiden går fort. Tycker inte att det var så länge sedan som han var en liten bebis som satt i vagnen. Lagade i ordning mat åt honom och hans kompisar. Blev marinerad fläskkarré med hemlagad tsatziki, bearnaisesås och pommes frites. Uppskattat och gott. Till dessert blev det melon och glass. Fick naturligtvis inte vara hemma när middagen intogs så jag passade på att gå på bio. Var ju ett tag sedan som jag gick in i en biosalong. Det blir ju inte så mycket filmtittande på sommaren. Så jag, min dotter och hennes pojkvän var och såg "Bruno". En annorlunda film med många skratt. Fast min dotter och hennes pojkvän sågade den.
Har annars passat på att inta diverse uteserveringar nu när solen har lyst. Från "Flyt" till Anglais champagnebar. Man får ju passa på när det är fint väder.
Var och tittade på en ny dator i dag som jag troligtvis kommer att inhandla i morgon. Så snart lär det komma fler inlägg i från mig med nya bilder.

Kram

Kommentera här: