Kramens Dag

I dag firar vi Kramens Dag. Vilket innebär att vi ska krama om de som vi tycker behöver en kram. Jag skulle personligen vilja krama Obama som i går blev den 44:e presidenten i USA. Självklart även mina barn, mina vänner och Stieg Larsson som bl a skrev boken  "Män som hatar kvinnor". Som blev den mest sålda boken i EU förra året. Så jag ser verkligen fram emot premiären av filmen den 27 februari. Vill även ge Kakà en kram, som har beslutat sig för att tacka nej till Manchester City och därmed blir kvar i Milan. Skickar även en stor kram till er, alla mina läsare och alla ni andra. Så glöm inte att krama era nära och kära i dag på National Hugging Day.

"Raffmuff av, rattmuff på, och glöm inte att krama varandra i trafiken." Jag tror faktiskt att det var Bengt Alsterlind som myntade det uttrycket.

Ha en fortsatt kramvänlig dag.




Kramar

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

Stor kram till dig också :)

2 Kah:

skriven

Jag kramar gärna om dig

Kommentera här: