Inspelning

I dag har jag varit med om både radioinspelning och reklamfilmsinspelning. Först försökte jag knäcka Jonas på Vinyl 107 i morse. Men det gick liksom inget vidare för mig. Jonas är ju helt klart mycket vassare än vad jag är. Att han är snabb i munlädret har jag länge varit medveten om men att han är snabbare än mig att svara på Stockholmsfrågor hade jag inte räknat med. Men jag får väl skylla på att det var måndag morgon eller att jag inte är urstockholmare. Jag får helt klart läsa på mer om min hemstad.

Sen bar det av till Filmhuset och inspelning av en reklamfilm tillsammans med Bengt-Åke Gustafsson. Den fd Färjestadsspelaren och nuvarande lagkaptenen för Sverige. I och med att jag inte har något konsultuppdrag för närvarande så får jag ju ta det som erbjuds. I och med att det är min bisyssla med film- och reklaminspelning så ville jag ju inte missa detta tillfälle.





Kram

Kommentera här: