Helgen går fort

Visst går helgerna fort. Swisch, och så är de över. Hann i alla fall ut i det vackra vädret i går. Tog en långpromenad i solen. Idag är det mindre lockande promenadväder. Tänk att det kan vara så skiftande, kanonväder ena dagen och kanongrått väder den andra dagen. I och för sig så är det bra med variation, men kontrasterna är lite väl stora tycker jag. Något mellanting kunde väl få finnas. Jag skulle hellre ligga under täcket i dag och titta på en massa filmer istället. Men samtidigt säger mitt samvete att jag måste ut och få lite frisk luft. Blev dock inte så sent på middagen i går, men lite luft behöver jag nog i dag. Vi var tolv hungriga gäster i går kväll som slängde oss över en utsökt Boeuf Bourguignon. Vilken var mycket vällagad och välsmakande. Så jag var mycket nöjd och mätt när jag gick därifrån.

Beckham fick vara med och spela från start även i gårdagens match, då Milan mötte Fiorentina. Pato såg till att göra ett mål även denna match. Så med slutresultatet 1-0 ska Milan vara nöjda. Fiorentina hade många fina målchanser men lyckades tack och lov inte göra något mål.




Kram

Kommentera här: